søndag 22. februar 2009

"The HIPPIE Dress"



Tenkte jeg kunne blogge litt om en av mine andre favorittkjoler.
Denne kjolen er egentlig også fotsid, har en ting for det.
Etter min mening er det bare enten mini/ kort eller gulvlang/fotsid som gjelder.
Kjolen er kjøpt vintage og jeg drømmer meg bort ved tanken på hvilke selskap den har vært i på 70-tallet, den store hippietiden.
Bildet er tatt i en bursdag, hippietema vell å merke!

Gleder meg til å ta frem denne til våren /sommeren.
Da vil jeg kombinere den med noen kule vintage solbriller og noen rå flate sandaler, tipper romersandeler funker, kanskje med en kul skinnveske av noe slag?

Venninnen min Julia kjøpte nettopp en syyyk skinnveske ,
og jeg dør av missunnelighet.
Den var brun og stor og av slaget uten straps bare såån handtak,
forhåpentligvis kan den besøke mitt klesskap en gang...

Ingen kommentarer: